Leta i den här bloggen

tisdag 15 mars 2011

Nikonforum Fototräff i Västerås 12/3

I Lördags var jag och 12 andra kamrater från Nikonforum.se på fototräff i Västerås.Det var en riktigt skön dag Solen sken fast det blåste lite småkallt. Men vad gör det en sån här dag.För min del startade dagen ganska tidigt för att vara helg brukar inte gå upp så tidigt om jag inte arbetar förstås.Men klockan ringde redan 05.45 upp och äta frukost göra sig iordning och ner till station 1 timme senare. Tåget gick 07.11 var framme i Västerås vid 9.33 efter 2 byten i Uppsala och Sala. Samling vid pressbyrån 10.00 med alla Nikonforumkamraterna för vidare avfart mot hamnområdet i Västerås. Vi gick en hel del vi började 10.00 och avslutade vår gemensamma resa på Restaurang Hong Kong där jag avnjöt en Helgbuffe kl 15.00. Hade beställt tågbiljett för återresa till Gävle kl 18.07 men fick sällskap på Västerås C av 2 andra Nikonforukamrater som skulle åka till Uppsala klockan 17.07. Jag försökte ordna så att jag fick åka på samma buss som dom men fick nobben av en väldigt otrevlig busschaufför.Bara att sitta och vänta på nästa buss i stället. Resan gick bra var hemma i Gävle 20.45 trött och slut efter en intensiv dag.Tack alla NikonForum kamrater för att jag fick vara med. Jag tog sammanlagt 115 bilder alla blev inte så bra som jag skulle ha velat,tyvärr.Men här kommer ett axplock från min dag i Västerås. Håll till godo


1 kommentar:

  1. Tjoho! Trevliga bilder Tommy! Det verkar som ni hade en lyckad träff.. Hade jag inte varit sjuk hade vi varit med! Hade varit trevligt med en vinterträff med nikonister, med det får bli en annan gång..
    Ha det bra! Kram/Raya

    SvaraRadera