Leta i den här bloggen

onsdag 2 mars 2011

Cruising

Vare vår och höst har vi förmånen att ha cruising i Stan. Förra året hade jag tur och var ledig vid båda tillfällena som det var cruising.Så jag tog med mej familjen och kameran och gick ner och fotografera för allt jag var värd.Fast vad jag kommer ihåg så var det ganska kallt på våren.Var bara ute och fotograferade i 1 timme och höll på att frysa ihjäl.  Och på hösten var det faktiskt också rätt kallt på kvällen men var ändock ute och fotade lite längre har en massa bilder som jag faktiskt inte ens har tittat igenom än. Men bilderna jag tänker visa upp nu är dom bilar som jag tyckte var dom snyggaste på hela cruisingen på hösten. Kan inte namnen på bilarna men snygga var dom tycker jag. Det  var allt jag hade att bjuda på för denna gången,Ser fram emot våren och vårens första cruising 2011 redan




































2 kommentarer:

  1. Snygga o häftiga bilar, snyggt fotat!!
    1 o 7 är det inte Volvo PV?

    Steffe

    SvaraRadera
  2. Tack Steffe!!!
    Möjligt att 1 och 7 är Volvo PV är urusel på bilmärke :-) Tycker själv att bilderna är lite för mörka. Kunde kanske vara en anings ljusare
    Men bilarna tycker jag är snygga och häftiga

    Tommy

    SvaraRadera