Leta i den här bloggen

fredag 27 maj 2011

Lite blandad kompott

Var ute och promenerade i det ljuvliga sommarvädret i går med min dotter i Stadsträdgården.Hade inget speciellt som jag tänkte fotografera,utan vi tog promenaden för att komma ut och bara finnas och njuta.Tänk när man står på en dunge mitt ute i Gavleån och bara hör fåglarna,ljudet från vattnet och känner lukterna från blommorna.Det är balsam för vilken själ som helst i vår sönderstressade värld.Det finns ingen plats som kan få mej mer avslappnad än Stadsträdgården/Boulognerskogen. Här kan jag Fånga Dagen och gå ner i varv.Lite bilder blev det ju också. Det finns ett stort utbud av djur och fåglar i Stadsträdgården och det var mest det jag fångade.Dom sista bilderna är macrobilder.Jag hoppas att det är något som tilltalar dej :-)







3 kommentarer:

  1. Det var fina bilder Tommy..
    Det är härligt att ha sådan plats där man kan bara finnas och njuta. Just nu är fåglarna härliga att lyssna, sedan börjar de tystna mot slutet av sommaren. Ha en trevlig helg...
    Kram/Raya

    SvaraRadera
  2. Tack Raya!!!
    Jag önskar att jag kunde vara där mer,men det finns så många andra måsten i tillvaron och därför njuter jag desto mer när jag är där och fångar dagen :-)
    Ha en trevlig helg
    Tommy

    SvaraRadera
  3. Hej Tommy! Går det att kommentera nu igen? Jag såg ditt borttagna blogg om ämnet.. Jag har upptäckt att många haft lite olika problem men jag har inte haft speciellt mycket såna, det mesta funkar här.

    Ha nu en fin helg och så..
    Kram/Raya

    SvaraRadera