Leta i den här bloggen

lördag 14 maj 2011

Nytt Kamerahus och nytt objektiv :-)

Jo så är det, jag beställde ett nytt kamerahus  och ett nytt objektiv i Måndags morse via nätet :-) Men fick vänta i 4 dagar innan allt hade kommit så att jag kunde hämta ut paketen på posten.Har bara tagit några testbilder för att känna in kameran.Bilder kommer jag att lägga upp här så fort jag bara har en susning av chans.Arbetar hela helgen och är ledig först på tisdag då kommer jag att försöka ge mej ut och fotografera samt testa objektiven

Gula Boxar
Minneskort´+ Batterigrepp
Nikon D700
Nikkor 24-70 mm f/2.8
D700+ PDK1

4 kommentarer:

  1. Häftigt! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Hej Tommy,
    Snubblade in på din blogg och fastnade vid detta inlägg. Det var längesedan jag själv packade upp ett kamerahus och ny optik, men längtar tillbaka till känslan av väldoftande och ny plast. Tror du kommer att bli suveränt nöjd med Nikon D700n, den står sig fortfarande som den mest prisvärda kameran på marknaden tycker jag. Nikon s 24-70 skall ju dessutom vara top-notch så, ja - grattis till ett lyckat inköp. Hoppas att du får mycket glädje med dem i sommar.
    Mvh
    // Henrik J
    www.objektivguiden.se

    SvaraRadera
  3. @ Henrik J Ja det är en speciell sak att vänta på en ny kamera och glugg. Fick vänta i 4 dagar innan jag fick hämta ut dem på utlämningsstället.Och sen att få packa upp densamma, ja det är speciellt!! Jag är väldigt nöjd med både kamera och glugg än så länge, den enda nackdelen är att det är lite tungt, men annars är jag mer än nöjd
    Tack för att du snubbla in på min blogg
    Välkommen åter
    Mvh
    Tommy

    SvaraRadera