Leta i den här bloggen

måndag 9 maj 2011

Cruising 7/5

I Lördags var det  sedvanlig vårcruising i Gävle.Jag tog med mej kameran ut och förevigade kvällens begivenheter.Sägas ska väl att jag koncentrerade mitt fotograferande på just bilarna.Och det fanns en mångfald av bilar många fina välvårdade bilar men även sophögar till bilar.Fanns även lite motorcyklar. Fanns också en hel del Hot Rods som jag är förtjust i.Blev som sagt var en hel del foton närmare 160 stycken. Har lagt upp bilder på Facebook och på Nikonforum så det finns ju en risk att du kan ha sett vissa av dessa bilder redan om du tillhör Nikonforum eller är min vän på Facebook, men det är en risk vi får ta :-) Jag ändrade mej lägger upp bilder här som jag inte har visat på vare sig Facebook eller Nikonforum. ;-)





























2 kommentarer:

  1. Ja det är helt rätt fota just bilar när det nu inte går fota dem hur ofta som helst. De där finns inte på vägarna varje dag precis..
    Trevliga bilder i strålande väder!
    Kram/Raya

    SvaraRadera
  2. Nej jag fotar bara bilar 2 gångeer om året i vanliga fall men i år kommer det att bli flera gånger! Ska försöka ta mej till DragRacing banan i Tierp och fota där.Sen när jag åker till Skåne på semester får det bli ett besök på MECA Raceway och fota där och sen blir det en ny Cruising i höst som ska fotas ;-)
    Ja ett strålande väder var det helt idealiskt
    Ha det gött Raya
    Tommy

    SvaraRadera