Leta i den här bloggen

måndag 23 maj 2011

Amerikansk Fotball 2011-05-21

Sonen och jag gav oss ut denna Lördag för att se Amerikansk Fotball.Eftersom de flesta matcherna går på helger passade det utmärkt nu i helgen när jag var ledig.Var på min första match för säsongen och förhoppningsvis inte den sista. Gefle AFC Red Devils mötte Arlanda Jets i Div 1 Norra serien. Gefle vann till slut med 46-6.Amerikansk Fotball är en tuff intensiv sport, men jag gillar det på något vis. Jag är ingen hejare på AF och dess regler så om du undrar över något är jag alldeles fel person att fråga.Tog med nya kameran och objektivet 70-300 mm och jag tog ca 100 bilder.En del var bra och en del andra mindre bra. En del bilder 1-2 har jag ljusat upp och en del av bilderna har jag bara beskurit,och så  har jag satt min vattenstämpel på bilderna i PS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar