Leta i den här bloggen

torsdag 2 juni 2011

Det var på ögat det :-)

Tog denna bild på katten,när han låg och stirrade på fåglarna hemma, han släppte dom inte med blicken.Fick ett infall,och jag tog fram kameran och Nikkor 105mm för nu skulle det tas macro.Bilden är beskuren för att framhäva skärpan på ögat.Vet också att jag kunde ha klonat bort morrhåret men valde att låta bli. Mitt nästa projekt blir att fotogarfera ett människoöga. Men jag har flera inlägg på gång som kommer så småningom ;-)

4 kommentarer:

  1. Den här bilden gillar jag jätte mycket! Skärpan på rätt ställe, och fina färger..
    Bra Tommy!

    SvaraRadera
  2. Tack Raya!!
    Dina ord värmde mer än vad du tror :-)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar den fortfarande!
    Ögat ser ut som ädelsten av något slag, eller kanske bärnsten?..

    SvaraRadera
  4. se min blogg kommentera gärna
    http://psyducks.bloggplatsen.se/

    denna bilen är så otroligt vacker bra jobbat grattis.. jätte snyggt :D

    SvaraRadera