Leta i den här bloggen

onsdag 22 juni 2011

Lite foto!!!

Ja i går  var jag ut och fotograferade för första gången på länge,mycket länge! Och det var kul fast att resultatet var mycket magert.
Att fotografera är ungefär som att fiska ibland får man ingen napp,ibland får man det och ibland får man bara upp sjögräs :-)
På dagen satt jag ute i solen på gården och hade kameran med mej,fall i fall det skulle dyka upp något. Det finns 2 bänkar på gården och jag hann bara sitta en kort stund så dök denna gråsparvshona upp och satte sej på bänken brevid.Och jag tackade och tog emot bara lyfta kameran och knäppa på avtryckaren.Finns mycket gråsparv på vår gård,har jag upptäckt.2 bilder tog jag på gråsparven
På kvällen åkte jag ner till Stadsträdgården för att se om det fanns något att fota.Och det fanns det fast bilderna är så dåliga så dom lägger jag inte upp.Jag såg Bofink sädesärla änder fisk/skrattmås och grå Flugsnappare.Och dom 2 sista bilderna är just en Grå flugsnappare.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar