Leta i den här bloggen

torsdag 5 juli 2012

Malmö min hemstad :-)

Har precis kommit hem från semestern och ska nu försöka bli lite flitigare här på min blogg. Har tillbringat min semester i Skåne och den första veckodagen var vi inne i Malmö och gick runt.Vi stannade på Centralstation i Malmö sen gick vi ner till gågatan, och där handlades det.Fast jag köpte inget. Vi fortsatte mot Folkets Park där jag har tillbringat många stunder när jag var ett barn.Turen avslutades på Mobilia och sen återfärd med buss till Höllviken. Mera bilder kommer.törs jag lova :-) Jag satsar på bilder i stället för en massa skriverier :))

Lägg till bildtext
Gågatan

Gustav Adolf Torg

Gustav Adolfs Torg



Folkets Park

Moriskan


Dom var sugna på vår mjukglass!!




Möllevångstorget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar