Leta i den här bloggen

måndag 5 december 2011

Tanken var att fota Strömstare idag!!! :-)

Gick en promenad till stadsträdgården för att fota Strömstare igår 4/12 i Gavleån! Det var blåsigt och ganska kallt,men jag hade satt på mej rejält med kläder.Trots det så gav jag upp efter 1 timme i kylan,det var värst för fingrarna som var alldeles bortdommnade efter 1 timme ute i blåsten och kylan.Jag varken såg eller hittade någon strömstare men däremot så hittade jag en massa gråsparvar på väg till Stadsträdgården/Boulognerskogen,som jag passade på att fotografera. Alltid något men jag ger inte upp för jag ska fånga Strömstaren på bild förr eller senare:-)




6 kommentarer:

  1. fina bilder med härliga färger i bakgrunden.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder på gråsparvarna. Och lycka till med den fortsatta jakten på strömstaren!
    /SA

    SvaraRadera
  3. Tack SAS:-) Ja jag ska ta han för eller senare :)

    SvaraRadera
  4. Hej Tommy
    Vad fina bilder på gråsparven :)

    SvaraRadera
  5. Tack ihyttan! Roligt att du gillar bilderna på Gråsparven:-)

    SvaraRadera