Leta i den här bloggen

lördag 26 november 2011

Gävlebocken på plats!!

I torsdags tog jag lite bilder på när dom höll på att montera upp bocken på Slottstorget.Den var först färdig lite senare på eftermiddagen.Igår hann jag inte fota pga att jag skulle hjälpa min dotter att flytta.Men i dag när vi gick ner en sväng på stan så tog jag kameran med och förevigade bocken.I morgon är det första advent,och då invigs bocken på eftermiddagen. Men jag kommer inte att ta några bilder i morgon.Jag har en annan invigning som jag ska fotografera vid!! Bilder kommer under morgondagen :-)

3 kommentarer:

  1. ah va fin den är :) får se hur länge den får stå i år då ;)

    SvaraRadera
  2. Ja den är jättefin :-) Jag hoppas att den får stå tiden ut,men man kan aldrig vara säker :)

    SvaraRadera
  3. Tyvärr så stod bocken bara 1 vecka.I natt brändes den ner :(

    SvaraRadera