Leta i den här bloggen

måndag 24 oktober 2011

Vad vill du att jag ska fota härnäst??

Eftersom jag vekar ha total fototorka i skrivande ögonblick,mottager jag tacksamt tips och ideer vad jag ska fota och lägga upp på min blogg??
Du kanske vill att jag ska fota med något speciellt objektiv. Nu har du chans att påverka, så ta tillfället i akt! Förteckningen på mina objektiv ser du här vid sidan om i Min kamerautrustning.
Eller om du vill att jag ska fota något speciellt- bara hör av dej!
Tveka inte-Jag försöker tillfredställa dina önskemål så mycket jag kan!!

2 kommentarer:

  1. Hej Tommy! Ibland har man fototorka och då är det bäst att låta bli att tvinga sig till något.. Lusten kommer nog tillbaka! Det är svårt att säga vad just du ska fota, gör det som du tycker om och göra! När minusgraderna kommer så brukar vi ju fota en hel del frost, mm. Här har jag inte sett frost än så länge, men det kommer!
    Ha det bra.. Kram/Raya

    SvaraRadera
  2. Tack för dit råd Raya, tar det till mej så får vi se när och hur det blir! Jag vill fota men vet bara inte vad så jag lägger det på is så länge så kanske allting ramlar på plats
    Ha det gött
    Tommy

    SvaraRadera