Leta i den här bloggen

söndag 3 juli 2011

Cruising 7/5

Jaha lite nya bilder från cruisingen. 7/5 Hade inget speciellt för mej i kväll, fanns inget att titta på Tv så jag satte mej och titta på bilder som jag tog på cruisingen.Det kanske dyker upp bilder här som du har sett förrut men det är bara att bläddra förbi :-) Anledningen till att jag lägger upp bilder igen är för att sonen har köpt en IPAD och då frågade han mej om inte jag kunde fixa till bilder så att vi kan visa upp dem för min brorsa när vi åker ner till Skåne på semester.Sagt och gjort nu håller jag på att gå igenom bilder och då tänkte jag att jag lägger upp lite nya bilder här på bloggen också precis som jag har gjort på facebooksidan!! Fast med den skillnaden att bildkvaliten är bättre här än på facebook, Har fortsatt i dag söndag och redigera bilder så därför kom det inga bilder i går utan nu kommer dom i dag i stället.. Samtliga bilder är fotograferade med Nikon D90 samt Nikkor 18-55 mm f/3.5-5.6 G.




















1 kommentar:

  1. Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland

    SvaraRadera